2012. január 5., csütörtök

játék.

Játékot hirdetett Csillag!!!
Nagyon szép határidő naplót lehet nyerni, és január 14-ig lehet a játékra jelentkezni.

JÁTÉK

Ma az olvasók számlázója stílusosan  2012 t mutatott :) ennek örömére
JÁTÉKot hírdetek ...:)
Kicsit elúsztam ma és nem készültem el az ajándékkal amit  játékra szerettem volna bocsájtani ,de messze még az éjszaka :))............. s lőn készen is vagyok :))
Eme jeles alkalomból :)  meghirdetem első játékomat !!!amin egy határidőnaplót fogok kisorsolni ,az általam készített borítóval egyetemben ,de ehhez legalább 10 főnek jelentkeznie kellene a játékra..:)
A játék 14.-én ér véget éjfélkor, és a sorsolás másnap vagyis 15. történik .


kívül


belül
A feltételek :
-rendszeres olvasónak kell lenned
-egy megjegyzést hagyni itt a bejegyzés végén
-hirdetsd a blogodban a játékot

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése