2011. december 30., péntek

Németné Adri játéka


Adri játéka nagyon szép és aranyos ajándékokkal. Én már jelentkeztem, még lehet jelentkezni Január 1.  12.00 óráig, hogy végre kisfia Bence sorsolhasson amit már nagyon vár. Köszönöm Adri a lehetőségeket.

Valami más - és játék!

Az úgy kezdődött, hogy - ahogy várható volt - tegnapra beleuntam a Nimue barna színeibe, ezért muszáj volt valami mást hímeznem. A valami más annyira más lett, hogy nemcsak színesebb, de egy árva keresztszem nincs benne, sőt, még csak egy fél sem. Íme, ő született bargello-öltésekkel, szalaghímzéssel és lazy daizy-öltésekkel (aminek most hirtelen nem jut eszembe a magyar megfelelője):

Ezt a kis The Sweetheart Tree-mintát többször láttam már Barbinál kihímezve és nagyon megtetszett, de szokás szerint az általam történő kivitelezése elég sokáig váratott magára. Nem tudom, mennyire látszik a fotón, de elég aprócska dísz lett belőle. Még így is, hogy én nagyobbra készítettem, mint amekkorára eredetileg kellene, elfér a tenyeremben.
A történet folytatása pedig, hogy Bence ma reggel megkérdezte, hogy mikor sorsolhat megint. Nagyon szeret sorsolni, ezért úgy döntöttem, hogy legyen meg az öröme. Csak azt értette meg nehezen, hogy miért nem tud azonnal sorsolni. :-) Így most gyorsan meg is hirdetem a játékot ezért a díszért és még egy két apróságért: egy hóemberes díszért, egy mini keresztszemes készletért és egy ma reggel "megalkotott" angyalkás mobildíszért. Szóval apró játék apróságokért lehet a mottója a mostani játéknak.
Mivel Bence elég türelmetlen típus, ezért nem szabok túl hosszú határidőt, mert tudom, hogy így is majd naponta 15-ször fogja megkérdezni, hogy mikor sorsolhat. :-)
Tehát, a határidő: jan. 1., vasárnap dél. A feltételeket már jól ismeritek szerintem: kommentet hagyni itt a bejegyzésnél és linkelni a saját blogotokon (iwiw-, vagy facebook-oldalatokon) a játékomat ezzel a lenti fotóval. Vasárnap délután-este sorsolás!

Update: aki nem keresztszemezik, annak ne vegye el a kedvét a készlet a jelentkezéstől! Ha olyan játékost fogunk kisorsolni, akinek más a hobbija, akkor a készlet helyett majd olyan apróságot fog kapni, aminek ő is hasznát tudja venni.

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszönöm, hogy jelentkeztél a játékomra. Látom a profilodban, hogy Derecskén laksz. Majdnem földik vagyunk, én ugyanis eredetileg Bakonszegről származom, csak Békéscsabára mentem férjhez. Sok szerencsét a játékhoz, sok sikert a bloghoz és boldog új évet kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Szia Adri!!!
    Úgy gondoltam hogy így mindenki jobban fogja tudni a játék előzményét. Tényleg nem messze van Bakonszeg. Én meg Gyulára jártam gimibe az meg Csabától van nem messze igaz akkor még nem hiszem hogy ott laktál. Köszönöm a jó kívánságokat, és én is ezt kívánom nektek.

    VálaszTörlés