2011. december 11., vasárnap

2011.12.11

Sziasztok!!!
Úgy gondoltam én is készítek blogot most már. Gyerekkorom óta sokat kézműveskedtem, mist inkább X-szemezek és gyöngy és drót ékszereket készítek. 2011.12.12-én Du 16 órakkor nyílik a Derecskei Kézműves kör adventi kiállítása és vására, ahol ez évtől én is tag vagyok.
A debreceni X-szemes találkozóra is eljárok amit már most régóta Kateee vezet. tegnap is taliztunk és nagyon jó volt. Kiosztottuk a karácsonyi ajándékokat. Én Nettitől kaptam


A kis kosár igazi papírkosár lévén hogy papírból fonta, volt benne szaloncukor is de ahogy hazaértem vele lábai nőttek és elmentek a gyerekszobába. És két X-szemes kis párnácska dísz. Köszönöm szépen.
Anitától is kaptunk ajándékot viasz lépet, én egy szívecskét, és egy doboz gyöngyöt.
Az összes ajándék együtt. A kulcstartót Katee-től kaptuk amibe valami szépet fogok majd hímezni. Köszönöm a szép és kedves ajándékokat, és nem utolsó sorban a nagyon kellemes és jó hangulatú szombat délutánt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése